czwartek, 20 czerwca 2013

Golden hour

Złota godzina - pewnie niektórzy zastanawiają co ona oznacza? 
Jest to godzina przed zachodem lub po wschodzie słońca, kiedy to światło jest bardzo plastyczne, ciepłe i przyjemne dla oka. Jest to godzina, na którą polują wszyscy fotografowie!
Można porównać jaka jest różnica pomiędzy wcześniejszą godziną, a późniejszą..





Zdjęcie pierwsze(<-) było robione, gdy słońce było wyżej, niż za zdjęciu 2 (->)- widać, że twarz jest delikatniej naświetlona, kolory bardziej stonowane no i twarz modelki mniej "skwaszona" :)




Zdjęcia z Kamilą zrobiłam tuż po 3 stylizacji Mary... Oczywiście zakochałam się w świetle, które tak bardzo ułatwiło mi pracę :) 
Efekty niżej, a ja zapraszam do komentowania moich prac :) Oczekuję konstruktywnej krytyki :)



Mod. Kamila Zalewska

 


 
 












 








7 komentarzy:

  1. O jej Boskie! Modelka cudowna. A twój blog świtny. Mam pytanie jakim aparatem fotografujesz? Masz niezmierni duży talent którego nie zgub. Musisz go wykorzystać inaczej to będzie baaaardzo duży błąd. Modelka ma świtne buty. A ta godzina złota hmmmmm.... interesing :P
    Ja też fotografuję i miło by było gdybyś tą pracę oceniła, a twoje słowo to zaszcyt :)
    http://chamomileee12.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. to jest moja chyba ulubiona sesja :)
    Natala, widziałam dyplom na stronie norwida, gratuluję i powodzenia w dalszych sukcesach :*

    OdpowiedzUsuń
  3. oj dziękuję kochana! <3 <3

    OdpowiedzUsuń
  4. świetne zdjęcia, bardzo dobrze uchwycona twarz :) Co do odnośnika...robiłam go dawno, ale postaram ci wytłumaczyć jak ;-) W panelu bloga masz układ -> dodaj gadżet -> HTML/Java Script i tam wklejasz gotowy kod
    stąd https://developers.facebook.com/docs/reference/plugins/like-box/ - tutaj generujesz swój odnośnik do fanpage :P

    i powinno działać ;) Jeśli nie, pisz, postaram się pomóc :)

    OdpowiedzUsuń