czwartek, 11 lipca 2013

A.Wisniewska: Fashion

Niedawno natchnęła mnie pewna myśl.. A może by tak zdjęcia fashion? Tylko z kim? Jaka stylizacja? Czy dam radę? Moim zdaniem najlepiej wychodzą mi zdjęcia portretowe, ale czy nie można spróbować czegoś nowego? 
Moja ciocia ostatnio kupiła 2 spódniczki od A.Wiśniewskiej i cholernie mi się spodobały! Tak więc napisałam do projektantki czy by nie chciała jakiś nowych, świeżych zdjęć do swojej galerii. Niestety, miała w tym okresie ślub więc nie mogła zająć się moją propozycją, ale przejęłam inicjatywę! Zabrałam 2 piękne istoty ludzkie, 2 spódniczki pod pachę i w drogę! Mam nadzieję, że niektóre się spodobają i jak zwykle czekam na opinie w komentarzach :)
Ja tym czasem zabieram się za inne sesje z którymi zalegam przez mój wyjazd!

Mod: Aleksandra Pawlak i Joanna Gołębiewska



 









 

 

 
 
 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz