piątek, 3 października 2014

Pin-up - Dorota Malachowska

Od razu na wstępie, chciałabym przeprosić za to, że tak niesystematycznie zajmuje się blogiem :(
Ostatnio w moim życiu dzieje się bardzo dużo.. 
Za razem szczęśliwe jak i tragiczne historie .
<A do tego ładowarka od komputera mi siada i nie mam pojęcia jak długo jeszcze wytrzyma :( >
Jedynie fotografia jest moim odejściem od rzeczywistości.. Jest mi bardzo ciężko, ponieważ nie mam siły na wykonywanie kolejnych sesji.. na razie. Dlatego ciesze się, że mam "pare" jeszcze zaległych - wakacyjnych z Dorotą :)
< Btw trzymajcie kciuki za moją modele, dopiero zaczeła studia! <3 >
Pamiętaj, że jesteś najbardziej wyjątkową osobą jaką kiedykolwiek poznałam i każdego dnia jesteś moją motywacją :) Więc nie pier*ol, nie załamuj się i pamiętaj, że jesteśmy w tym bagnie razem i zawsze możesz na mnie liczyć :)

PS. Na halloween (moje ukochane święto <3 ) Mam niespodziankę :3 Już niemogę się doczekać, żeby się z nią z Wami podzielić!

Mod. Dorota Małachowska <3


















































 
 
________________________________________________________________--




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz