piątek, 10 lipca 2015

Roksana Sekunda - Dancing with The Field

2 Czesc Zdjec z Roksana - Tanecznie!

Sesje Taneczna Wykonalysmy Najpierw - Bylo Troche Mokro. Ale W Koncu Co To Dla Nas!

Tutaj BackStage Ze Zdjec:



Jestem Bardzo Zadowolona z Efektow, Jest To Dopiero 2 Moja Sesja Taneczna oraz 2 w Ktorej Uczestniczyla Roksana! 

Bardzo sie Ciesze, ze Moge Powoli Rozwijac Moja Pasje z Osobami, Ktore Zawsze Doceniaja Moj Wysilek ...
Ostatnio Mialam Niemila Sytuacje z Jedna z Modelek. Niestety, Nie Potrafila Docenic Mojej Pracy oraz Poswiecenia. Dlatego Prawdopodobnie Jej Sesje Nie Zostanie Opublikowana... No i Prawdopodobnie NieDokonczona.

Bardzo Mi Przykro Kiedy Napotkam Takie Osoby. Sprzet Fotografa  Jest Bardzo Kosztowny, Rowniez w Utrzymaniu. Od Paru Lat Rozwijam Swoja Pasje, Buduje Portfolio, Staram Sie Zawsze Wnosic Cos Oryginalnego. Zwykle Nie Pobieram Oplaty Za Moje Uslugi, ale Zauwazylam, Ze Niektorzy, Gdy Nie Zaplaca, Nie Doceniaja i Tak Tego Co Dostaja Za Darmo i Potrafia Tylko Skrytykowac. To Smutne.... A Niestety Takie Zachowanie Bardzo Obniza Ochote Do Dalszej Wspolpracy. Takie Sa Tego Skutki.

Wracajac Do Przyjemniejszych Rzeczy .... A O To Efekty Wspolpracy z Roksi!


Enjoy!




Mod. Roksana Sekunda































Brak komentarzy:

Prześlij komentarz